fbpx
10 συμβουλές για να μην πάρουμε κιλά στην καραντίνα

10 συμβουλές για να μην πάρουμε κιλά στην καραντίνα

Περνάμε μια περίοδο αρκετά δύσκολη για όλους μας. Από τη μία ο φόβος της του κορονοϊού και από την άλλη η καραντίνα στο σπίτι που μοιάζει μονόδρομος για τον περιορισμό του και τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας.

 

Η καραντίνα δημιουργεί αρκετά προβλήματα σε όλους μας. Ένα από αυτά τα προβλήματα είναι ο φόβος μήπως αυξήσουμε το σωματικό μας βάρος. Ένα θέμα αρκετά εύλογο μιας και κάνουμε πλέον αρκετά καθιστική ζωή, πάμε από καναπέ στον κρεβάτι και τούμπαλιν. Δεν έχουμε πολλές ασχολίες, οι ενεργειακές μας ανάγκες μειώνονται κι αυτό μας ωθεί στο φαγητό!

 

Σας έχουμε όμως τη λύση ακολουθώντας 10 απλές και χρήσιμες συμβουλές!

 

1. Ζυγιζόμαστε τακτικά: νηστικοί, σε σταθερή ώρα της ημέρας, με ελαφρύ ή καθόλου ρουχισμό.

 

2. Αν βλέπουμε πως το βάρος μας ανεβαίνει σταδιακά, αρχίζουμε να τρώμε λιγότερο ή να ασκούμαστε περισσότερο, έτσι ώστε να κρατάμε τη ζυγαριά μας σε όσο πιο σταθερό επίπεδο γίνεται.

 

3. Δεν αγοράζουμε ανθυγιεινά τρόφιμα: πατατάκια, γαριδάκια, σοκολατάκια, μπισκότα, αναψυκτικά με ζάχαρη καλό είναι να μην υπάρχουν μέσα στο σπίτι. Είναι τρόφιμα με πολλές θερμίδες, αλάτι και ζάχαρη, τα οποία δε μας χορταίνουν, μας γεμίζουν με περιττές θερμίδες που οδηγούν σε ανεξέλεγκτη αύξηση του βάρους και λίπους και κάνουν κατακράτηση υγρών που είναι εχθρός και της κυτταρίτιδας. Ενδεικτικά ένα πακέτο πατατάκια έχει 800 θερμίδες και 1 σοκολάτα 500 θερμίδες!

 

4. Αν για κάποιο λόγο μας έχουν ξεμείνει στο σπίτι, τα μεταφέρουμε σε ένα μη εμφανές σημείο (πίσω πίσω στο ντουλάπι) ώστε να μην έχουμε επαφή και ούτε να μπαίνουμε στον πειρασμό να τσιμπάμε άσκοπα. Αντιθέτως, τοποθετούμε σε εμφανές σημείο, π.χ. μπροστά στο ψυγείο ή πάνω στο τραπέζι τα υγιεινά τρόφιμα όπως φρούτα, λαχανικά, αυγά κλπ. ώστε να έχουμε ερέθισμα στην κατανάλωσή τους.

 

5. Κρατάμε ένα ημερολόγιο καταγραφής τροφίμων. Με απλά λόγια γράφουμε τι φάγαμε κάθε μέρα π.χ. για πρωινό, μεσημεριανό κλπ. Αυτό μας βοηθάει να έχουμε μια αντιπροσωπευτική εικόνα του τι έχουμε φάει και να κάνουμε αντίθετες ενέργειες εξισορρόπησης σε περίπτωση π.χ. που φάγαμε πολύ και ανθυγιεινά.

 

6. Αποφεύγουμε να παραγγέλνουμε απ’έξω! Τα έτοιμα φαγητά είναι εξίσου πλούσια σε θερμίδες, κορεσμένα λιπαρά και αλάτι, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν εύκολα στην πρόσληψη βάρους. Ενδεικτικά ένα κομμάτι πίτσας μπορεί να φτάσει και τις 400 θερμίδες.

 

7. Μαγειρεύουμε στο σπίτι! Με απλά αγνά υλικά επιλέγουμε νόστιμες και υγιεινές συνταγές που περιέχουν θρεπτικά συστατικά ωφέλιμα για την υγεία μας. Πέραν αυτού, η μαγειρική είναι ένας ευχάριστος τρόπος να «σκοτώσουμε» τον άπλετο χρόνο μας και να περάσουμε δημιουργικές στιγμές με την οικογένειά μας.

 

8. Κάνουμε όση περισσότερη γυμναστική μπορούμε. Είτε μένοντας στο σπίτι μπορούμε να βάζουμε βιντεάκια για γυμναστική στο σπίτι, είτε πηγαίνοντας για ένα περπάτημα/ τρέξιμο γύρω γύρω στη γειτονιά κρατώντας αποστάσεις ασφαλείας. Όσο πιο ενεργοί είμαστε, σε τόσο πιο υψηλά επίπεδα κρατάμε το μεταβολισμό μας, άρα κάνουμε περισσότερες καύσεις!

 

9. Έχουμε στο νου μας πως αυτή είναι μια παροδική κατάσταση, από την οποία ελπίζουμε να βγούμε γρήγορα, κι όταν επιστρέψουμε στην κανονικότητα θα πρέπει να είμαστε στην ίδια φυσική κατάσταση και να μπαίνουμε στα ρούχα μας. Έρχεται και ένα καλοκαίρι! Μην ξεχνάμε πως η παχυσαρκία (ανήκει στις ευπαθείς ομάδες) συνδέεται με μειωμένη ανταπόκριση του ανοσοποιητικού, δηλαδή εμφάνιση συμπτωμάτων κορονοϊού που αν είχαμε ισχυρό ανοσοποιητικό δεν θα εκφράζαμε.

 

10. Τελευταίο και σημαντικότεροΦροντίζουμε η ψυχολογία μας να είναι σε υψηλά επίπεδα ώστε να περάσουμε όσο πιο ευχάριστα την περίοδο της καραντίνας και παραμείνουμε αισιόδοξοι!

 

Πηγή

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *