Όμορφη και ασφαλής στην παραλία! Άρθρο της Τέτας Καμπουρέλη στο περιοδικό ok!

Διανύουμε την αγαπημένη εποχή των περισσότερων Ελλήνων. Το καλοκαίρι! Όλο το χρόνο ανυπομονούμε να έρθει, να τρέξουμε στις μαγικές παραλίες της χώρας μας, να διασκεδάσουμε αλλά και να χαλαρώσουμε.

Τι θα λέγατε μαζί με όλα αυτά να κάνουμε παράλληλα και τα beaute μας, να χαρούμε όλα αυτά τα καλά που μας προσφέρει αυτή η εποχή και να το κάνουμε σωστά, υγιεινά και ως προς όφελος μας;   

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από τα βασικά και απαραίτητα….

Όμορφη και ασφαλής στην παραλία

Η ενυδάτωση αποτελεί το πιο βασικό βήμα για απαλή και ελαστική επιδερμίδα σε πρόσωπο και σώμα, αλλά και το κλειδί για λαμπερά και υγιή μαλλιά. Και στην προκειμένη περίπτωση εννοώ την ενυδάτωση εκ των έσω… Οπότε τι δεν ξεχνάμε ποτέ; Νεράκι. Έχουμε πάντα μαζί μας στην παραλία μπουκαλάκια με παγωμένο νερό.

Μπορεί ο ήλιος να είναι απαραίτητος, να θέλουμε να λάβουμε όση περισσότερη βιταμίνη D μπορούμε αλλά η αλόγιστη έκθεση σε αυτόν βλάπτει το δέρμα.

Το αντιηλιακό είναι απαραίτητο και δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ να το εφαρμόζουμε σε όλο το σώμα και το πρόσωπο. Αν όμως θέλουμε να έχουμε την αυτοπεποίθηση μας στα ύψη μπορούμε να φορέσουμε ένα αντιηλιακό με χρώμα και υψηλό δείκτη προστασίας και να να λάμπουμε κάτω από τον ήλιο, χωρίς όμως να ξεχνάμε ποτέ να φοράμε καπέλο. Βρείτε ένα σχέδιο και ένα χρώμα που σας αρέσει και γίνετε εσείς η πιο κομψή της παραλίας.

Super Tip: Αν δεν έχετε αντιηλιακό με χρώμα μπορείτε να αναμείξετε το αντηλιακό σας με μία μικρή ποσότητα από το make up σας και είστε έτοιμες! Μάλιστα αυτό μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας και να καταργήσετε τελείως το make up το οποίο «βαραίνει» το πρόσωπο τους καλοκαιρινούς μήνες.

Ταπεράκι στην παραλία

Ναι καλά διαβάσατε, θα πάρετε μαζί σας τα τάπερ σας και δεν θα ντραπείτε καθόλου γι΄αυτό. Η διατροφή είναι το Α και το Ω και από το να φάτε γλυκά και σάντουιτς από κάποια καντίνα είναι προτιμότερο να έχετε κάνει μια μικρή προετοιμασία από το σπίτι.

Μέσα στο ψυγειάκι σας θα έχετε φρούτα εποχής, όπως ροδάκινα αλλά και μπανάνες οι οποίες είναι εύκολες στο καθάρισμα, παρέχουν άμεση ενέργεια στον οργανισμό, είναι πλούσιες σε κάλιο και το βασικότερο… εύκολες στην πέψη έτσι ώστε να μην έχετε πρόβλημα στο κολύμπι.

Ξηροί καρποί και αποξηραμένα φρούτα

Βάλτε σε ένα μπολάκι ποικιλία από τους αγαπημένους σας ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα. Αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια, λιναρόσπορο, ηλιόσπορο, cranberries, σταφίδες, μύρτιλα ή  σύκα. Επιλέξτε ξηρούς καρπούς χωρίς αλάτι για να μη σας αφυδατώσουν επιπλέον.

Ελαφριά σάντουιτς

Σε ολικής αλέσεως ψωμί μπορείτε να βάλετε μέσα κοτόπουλο και να τα συνδυάσετε με λαχανικά και τυρί με χαμηλά λιπαρά.

SOS: Να θυμάστε ότι τα τρόφιμα που παραμένουν σε φορητό ψυγείο μπορούν να καταναλωθούν μόνο εάν είναι δροσερά στην αφή και όταν το ψυγείο και οι παγοκύστες παραμένουν παγωμένα. Αν έχετε οποιαδήποτε υποψία ότι έχουν αλλοιωθεί, πετάξτε τα αμέσως.

Πάντα στην… τρίχα

Είναι η εποχή για το τέλειο κυματιστό μαλλί που θα κάνει όλους να αναρωτιούνται αν είχατε πάει στο κομμωτήριο πριν από την παραλία. Κάντε τη βουτιά σας, χωρίστε τα μαλλιά σας σε 3 μέρη και κάντε 3 διαφορετικές πλεξούδες. Μόλις στεγνώσουν, αφήστε τα ελεύθερα και είστε έτοιμες!

Extra tip για υγιή μαλλιά: Πριν βουτήξετε στη θάλασσα φροντίστε να έχετε βρέξει τα μαλλιά σας με νερό από τη βρύση. Με τον τρόπο αυτό θα επηρεαστούν λιγότερο από το αλάτι.

Φυσική απολέπιση με άμμο

Το πιο ανέξοδο σκραμπ και παράλληλα ευεργετικό για το δέρμα. Πάρτε μια μικρή ποσότητα άμμου και αναμείξτε την με το αντιηλιακό σας. Τρίψτε με απαλές κινήσεις όλο το σώμα και το πρόσωπο (ποτέ γύρω από τα μάτια), δίνοντας περισσότερη έμφαση σε σημεία όπως οι αγκώνες, τα γόνατα, οι φτέρνες αλλά ακόμα και ανάμεσα στα δάχτυλα των ποδιών που τόσο ταλαιπωρήθηκαν όλο το χειμώνα από τα κλειστά παπούτσια!

Μόλις τελειώσετε με τη διαδικασία της απολέπισης, βουτήξτε στη θάλασσα και απολαύστε την αίσθηση της αναζωογόνησης.

 

Φέτος το καλοκαίρι, περιποιηθείτε λίγο παραπάνω τον εαυτό σας, χαλαρώστε διαβάζοντας βιβλία, πιείτε τα κοκτέιλ σας επιλέγοντας αυτά με τη λιγότερη ζάχαρη, κολυμπήστε όσο περισσότερο μπορείτε, παίξτε beach volley, κάντε ασκήσεις γυμναστικής μέσα στο νερό, ακολουθήστε τις συμβουλές μου και ζήστε ένα αξέχαστο καλοκαίρι!

Άρθρο μου στο περιοδικό ok!

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *