fbpx
Λιγότερος χρόνος, περισσότερα κιλά

Λιγότερος χρόνος, περισσότερα κιλά

Οι κοινωνικές και επαγγελματικές υποχρεώσεις οδηγούν αρκετές φορές σε καθημερινή στέρηση πολύτιμων ωρών ύπνου, τον οποίο προσπαθούμε στη συνέχεια να αναπληρώσουμε το Σαββατοκύριακο. Αυτό όμως δεν αρκεί και πολλές φορές δεν το καταφέρνουμε κιόλας.

Η καθημερινή έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει μακροπρόθεσμα σε μεταβολικές διαταραχές οι οποίες θα μπορούσαν να προκαλέσουν ακόμα και εμφάνιση του διαβήτη τύπου 2.
Οι σχετικές έρευνες δείχνουν ότι η ρύθμιση των ωρών νυχτερινής ξεκούρασης θα μπορούσε να προσφέρει οφέλη τόσο στο σωματικό βάρος όσο και στον μεταβολισμό και στην γενικότερη απόδοση του σώματος. Στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής με στόχο την απώλεια βάρους, καλό θα ήταν να ακολουθούμε και ένα υγιές μοτίβο ύπνου για ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία.

Προβλήματα βέβαια δημιουργούνται και όταν συμβαίνει το αντίθετο. Όταν δηλαδή ένας άνθρωπος κοιμάται περισσότερες ώρες απ΄όσο πρέπει.

Γι΄αυτό μεγάλη προσοχή!

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *