fbpx
Απόκτησε σέξι πόδια, με 3 ασκήσεις!

Απόκτησε σέξι πόδια, με 3 ασκήσεις!

Αν θέλεις να αποκτήσεις γυμνασμένα και σέξι πόδια, δες τι πρέπει να κάνεις:

1. Squat

Είναι ο βασιλιάς των ασκήσεων. Έχει τέλεια αποτελέσματα και σε άνδρες και σε γυναίκες. Αποτελεί το ΘΕΜΕΛΙΟ δύναμης, πάνω στο οποίο μπορείτε να χτίσετε ένα λειτουργικό κορμί. Η βασική μορφή της άσκησης με μπάρα και πολλές παραλλαγές, οι οποίες είναι εξίσου αξιόλογες με τη βασική μορφή και χρησιμοποιούνται ανάλογα με τις επιδιώξεις του προγράμματος άσκησης που ακολουθούμε. 

2. Πλάγιες Προβολές

Το δεξί σου πόδι ελαφρώς λυγισμένο. Το αριστερό πέλμα δεν πατάει το έδαφος. Ο κορμός κλίνει ελαφρώς προς τα δεξιά. Από την ίδια θέση σηκώνεις το αριστερό πόδι ψηλά.

3. Συνδύασε, πρώτη και δεύτερη άσκηση !

Βάλε τα χέρια στη μέση και λύγισε ελαφρά το γόνατο, ταυτόχρονα σήκωσε το δεξί πόδι τεντωμένο στο πλάι, με στόχο να έρθει όσο πιο παράλληλα γίνεται με το έδαφος.

3 σετ, των 15 επαναλήψεων αρκεί για να φθάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα!!!

 

Διαβάστε επίσης:

67 υπέροχα σχέδια και ιδέες για γαλλικό μανικιούρ!

Αν δεν θες να γεράσεις πρόωρα και θες να προλάβεις τις ρυτίδες σου, δες τι πρέπει να κάνεις!

Εξτένσιον βλεφαρίδων & τουφάκια !!!

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *