fbpx

Ύπνος, αναγκαστικός ή θαυματουργός ??

Οι περισσότερες μελέτες έχουν δείξει ότι όταν κοιμόμαστε 7-9 ώρες ποιοτικού ύπνου, αποφεύγουμε καρδιακά επεισόδια, προλαμβάνουμε και γιατρεύουμε τυχόν φλεγμονές που υπάρχουν στον οργανισμό μας, μειώνετε το στρες και πάνω από όλα ξεκουράζεται και ηρεμεί το μυαλό μας. Τα όργανα του σώματός μας που συμβάλλουν στην αποτοξίνωση του οργανισμού, όπως το νεφρά, το συκώτι ακόμη και το δέρμα χρειάζονται χρόνο ηρεμίας και ανάπαυλας για να ανακάμψουν και να συνεχίσουν σωστά την λειτουργία τους.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΥΠΝΟ
Πριν πέσουμε για ύπνο πίνουμε μία κούπα χαμομήλι έχοντας προσθέσει λίγο μοσχοκάρυδο.
Μπορούμε πριν κοιμηθούμε να ψεκάσουμε τα σεντόνια και τις μαξιλαροθήκες μας με νερό εμπλουτισμένο με αιθέριο έλαιο λεβάντας και αφού τα σιδερώσουμε τα στρώνουμε. Η μυρωδιά της λεβάντας θα μας χαλαρώσει και θα μας ηρεμήσει.
Κάνουμε ένα ζεστό μπάνιο, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αιθέρια έλαια, ακόμα και άλατα μπάνιου για να μας χαλαρώσουν.
Αποσυνδεθείτε από οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή, αφήστε τον εγκέφαλό σας να αναπαυτεί και να ηρεμήσει. Επιλέξτε μια πιο χαλαρωτική δραστηριότητα όπως η ανάγνωση ενός βιβλίου ή τη φροντίδα του εαυτού σας.

Tip από τη Τέτα για τον ύπνο
Θέλετε να έχετε ένα ωραίο και καλό ύπνο? Η προσωπική μου συμβουλή είναι να κάνετε κάποιες ελαφριές δουλειές στο σπίτι, να κουραστείτε ώστε να πέσετε για ύπνο και να μην έχετε ούτε αϋπνίες ούτε να ταλαιπωρείστε για να κοιμηθείτε.
Δοκιμάστε το και είμαι σίγουρη πως θα πετύχει!

 

Για περισσότερες συμβουλές πατήστε ΕΔΩ !!

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *