fbpx

Συμβουλές για γρήγορη ενεργοποίηση του μεταβολισμού

Όσο πιο αυξημένος είναι ο μεταβολισμός, τόσες περισσότερες θερμίδες καις. Υπάρχουν κάποιες συνήθειες, που μπορούν να βοηθήσουν την ενεργοποίηση του μεταβολισμού σου, χωρίς να καταπονέσεις το σώμα και τον οργανισμό σου με διάφορες μεθόδους.
Τι πρέπει να κάνεις…

– Να τρως πρωινό
Όταν δεν τρως πρωινό όχι μόνο τρως περισσότερο το μεσημέρι, αλλά λες και στον οργανισμό σου να διατηρήσει ενέργεια, που σημαίνει λιγότερες καύσεις.

– Φαγητό συγκεκριμένες ώρες
Το να τρως συγκεκριμένες ώρες, εκπαιδεύει τον οργανισμό σου να καίει περισσότερες θερμίδες ανάμεσα στα γεύματα.

– Να μην «το ρίχνεις στην πείνα»
Όταν προσέχεις πάρα πολύ με τις θερμίδες και δεν τρως, ο οργανισμός σου για αν σε προστατέψει μειώνει τον μεταβολισμό σου για να διατηρήσει τα αποθέματα ενέργειας που έχει, οπότε καις λιγότερες θερμίδες.
– Να καταναλώνεις τρόφιμα πλούσια σε ασβέστιο
Μια διατροφή πλούσια σε ασβέστιο μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερο λίπος. Το ασβέστιο παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο μεταβολισμό λίπους που καθορίζει αν καις τις θερμίδες ή αν τις αποθηκεύεις σαν λίπος.

– Να καταναλώνεις νερό
Το νερό είναι σημαντικό για πολλές σωματικές λειτουργίες. Μια από αυτές τις λειτουργίες είναι ο μεταβολισμός. Αν είσαι αφυδατωμένη ο οργανισμός σου μπορεί να καίει μέχρι 2% λιγότερες θερμίδες.

– Να τρως «καθαρά» τρόφιμα
Άνθρωποι που καταναλώνουν τρόφιμα με τοξίνες, που μπορεί να προέρχονται από φυτοφάρμακα, έχουν μεγαλύτερη δυσκολία να χάσουν βάρος καθώς επίσης και μεγαλύτερη πτώση στον μεταβολισμό τους σύμφωνα με Καναδούς ερευνητές.

– Να κοιμάσαι περισσότερο
Όσο λιγότερο κοιμάσαι τόσο λιγότερο κινείσαι την επόμενη μέρα, άρα καις λιγότερες θερμίδες. Επίσης, όταν κοιμάσαι λίγο κάνεις και το σώμα σου να καίει λιγότερες θερμίδες.

– Προσοχή με την περίοδό σου
Να τρως τρόφιμα με σίδηρο (βλ. σπανάκι και μπρόκολο).Όταν έχεις περίοδο χάνεις σίδηρο που μεταφέρει οξυγόνο στους μυς σου. Όταν ο σίδηρος σου πέσει, οι μύες σου δεν παίρνουν αρκετό οξυγόνο, η ενέργεια σου πέφτει και ο μεταβολισμός σου μειώνεται.

– Να κινείσαι περισσότερο
Μόνο 20 λεπτά σε σταθερή θέση αρκούν για να μειωθεί ο μεταβολισμός σου σύμφωνα με έρευνες.

Διαβάστε περισσότερες συμβουλές εδώ

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *