fbpx

Σέσκουλο: Ιδιότητες και θρεπτικά συστατικά. Λατρέψτε το!

Το σέσκουλο είναι από τα πιο δημοφιλή λαχανικά της Μεσογείου. Αποτελεί ένα από τα πιο θρεπτικά λαχανικά με σημαντικές ιδιότητες και κατέχει τη 2η θέση μετά το σπανάκι.
Το φυτό περιέρχει βηταΐνη και μπετανίνη. Η ρίζα του είναι πλούσια σε σακχαρόζη.
Το σέσκουλο είναι πολυετές φυτό που φτάνει μέχρι τα 50-60 εκατοστά. Το συναντάμε σχεδόν παντού σε ακαλλιέργητους και καλλιεργημένους τόπους. Τα φύλλα του είναι σκουροπράσινα γυαλιστερά και το νεύρο του λευκό και χοντρό.
Άλλες ονομασίες του σέσκουλου είναι σέσκλο ή γλυκορίζι.
Θεραπευτικές ιδιότητες:
– Περιέχει βηταΐνη που ευνοεί την αναγέννηση των κυττάρων του ήπατος και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό του λίπους.
– Έχει αναζωογονητική, μαλακτική και καθαρτική δράση.
– Είναι αποτελεσματικό σε φλεγμονώδεις παθήσει του ουροποιητικού συστήματος.
– Περιέχει μπετανίνη που διεγείρει το ανοσοποιητικό σύστημα.
– Βοηθά στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα.
– Είναι πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών
– Φημίζονται για την περιεκτικότητά τους σε ασβέστιο, μαγνήσιο και βιταμίνη Κ, συμβάλλοντας έτσι στη σκελετική υγεία.
– Τα φύλλα του σέσκουλου μπορούμε να φτιάξουμε κατάπλασμα που καταπραΰνει τις πληγές και τα βρεφικά εκζέματα.

Πώς να το χρησιμοποιήσετε:
Μπορείτε να φτιάξετε ζωμούς και σούπες με σέσκουλα και να εντάξετε το λαχανικό αυτό στη διατροφή σας περισσότερο σε σαλάτες.
Ως κατάπλασμα από θρυμματισμένα φύλλα στα οποία μπορείτε να προσθέσετε αν θέλετε και λίγο αμυγδαλέλαιο για να καταπολεμήσετε δερματικά προβλήματα.

Tip: Επιλέξτε φρέσκα σέσκουλα με έντονο πράσινο χρώμα, χωρίς μαύρα στίγματα ή κιτρινισμένα φύλλα.

 

Διαβάστε περισσότερα άρθρα εδώ

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *