Πώς να χάσετε τα κιλά που πήρατε το Πάσχα

Η υπερκατανάλωση φαγητού κατά τη διάρκεια των εορτών είναι γεγονός. Τώρα που μπαίνουμε στους κανονικούς μας ρυθμούς μετά το Πάσχα, πρέπει να χάσουμε ό,τι πήραμε όλες αυτές τις ημέρες. Λίγο το αρνί, λίγο τα γλυκά μας επιβάρυναν με γραμμάρια ή ακόμα και με κιλά για κάποιους.,

Τι πρέπει να κάνετε:
Απομακρύνετε όλα τα γιορτινά εδέσματα που έχουν απομείνει στο τραπέζι, στα ντουλάπια και στο ψυγείο. Για να μην τα πετάξετε μπορείτε να τα αποθηκεύσετε στην κατάψυξη.
Βάλτε το στόχο να χάσετε τα κιλά των εορτών και μη μείνετε μόνο στην ιδέα ότι θα θέλατε να τα χάσετε.
Ακολουθήστε 3 κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και 2-3 ενδιάμεσα μικρογεύματα με τα οποία θα αποφύγετε την υπερκατανάλωση φαγητού.
Να θυμάστε πως κανείς δεν σας υποχρεώνει να αδειάσετε το πιάτο σας!
Βάλτε σε κάθε σας κύριο γεύμα λαχανικά εποχής και φροντίστε να πίνετε πολύ πράσινο τσάι.
Δώστε έμφαση σε τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες και φτωχά σε λιπαρά, όπως γιαούρτι, τυρί ή γάλα με χαμηλά λιπαρά, άπαχα κομμάτια κρέατος (στήθος κοτόπουλου/γαλοπούλας, ψαρονέφρι, κτλ), αυγά και ξηρούς καρπούς.
Τέλος, μην ξεχάσετε να αυξήστε τη σωματική σας δραστηριότητα. Κάντε βάδην, μια βόλτα με τα πόδια ή το ποδήλατο, λίγο χορό, δουλειές στο σπίτι και θα δείτε σημαντική διαφορά.

Βάλτε στόχους, σκεφτείτε θετικά και θα επιτύχετε!

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *