Κολπάκια για να γλιτώνεις τουλάχιστον 200 θερμίδες ημερησίως

Υπάρχουν μερικές μικρές συνήθειες που αν τις υιοθετήσεις θα δεις το δείκτη της ζυγαριάς σου να κατεβαίνει χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

Ποια είναι αυτά τα μικρά βήματα;

– Διάλεξε σωστά τα δημητριακά σου: Ναι, μπορεί να θεωρείς πως ένα μπολ δημητριακά με γάλα το πρωί είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσέχεις τη διατροφή σου, για τι δημητριακά μιλάμε όμως; Με σοκολάτα, με ξηρούς καρπούς και μέλι, με αποξηραμένα φρούτα, με νιφάδες γιαουρτιού; Όλα αυτά περιέχουν γλυκαντικές ουσίες που μόνο καλό δεν κάνουν στο σώμα σου, όσο υγιεινά και αν πιστεύεις πως είναι. Προτίμησε σκέτο μούσλι ή απλά δημητριακά ολικής άλεσης και αν θες πρόσθεσε μια κουταλιά μέλι ή ελάχιστη μαύρη σοκολάτα.
– Αντί για βούτυρο, βάλε λάδι: Αντικατέστησε το παχυντικό βούτυρο με αγνό, παρθένο ελαιόλαδο σε όλες σου τις. Με προσοχή όμως, γιατί όσο υγιεινό κι αν είναι το λάδι, αν το παρακάνεις γίνεται κι αυτό παχυντικό.
– Φάε μια σαλάτα με κάθε γεύμα και σίγουρα πριν το κυρίως γεύμα. Φυσικά και δεν εννοώ σαλάτες με dressing και άλλα παχυντικά. Μια απλή πράσινη σαλάτα με λίγο λάδι, λεμόνι και μπαλσάμικο σου δώσει πολλά θρεπτικά στοιχεία και θα σε φουσκώσει όσο πρέπει ώστε να μην το παρακάνεις με το φαγητό στη συνέχεια.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *