fbpx

Δύο τρόποι για να εντάξεις το φυστικοβούτυρο στη διατροφή σου

Το φυστικοβούτυρο είναι ένα από τα πρωτεϊνικά τρόφιμα που περιέχουν περίπου 2 γραμμάρια ινών ανά μερίδα (2 κουταλιές της σούπας).
Οι ίνες διατηρούν το πεπτικό σύστημα σε καλή κατάσταση λειτουργίας και μπορούν επίσης να μειώσουν την ολική χοληστερόλη βελτιώνοντας με αυτό τον τρόπο την καρδιαγγειακή υγεία του ατόμου.

Διατροφική αξία και θερμίδες

Σύμφωνα με το fatsecret.com το φυστικοβούτυρο περιέχει ανά μισή μερίδα (1 κουταλιά της σούπας):

Θερμίδες: 94
Συνολικό λίπος: 8,06g (12%)
Κορεσμένο λίπος: 1,647g (8%)
Χοληστερόλη: 0mg
Νάτριο: 73mg
Κάλιο: 104mg
Συνολικοί υδατάνθρακες: 3,13g (1%)
Διαιτητικές ίνες: 1g (4%)
Σάκχαρα: 1,48g
Πρωτεΐνη: 4,01g

Τρόποι για να το εντάξεις στη διατροφή σου

Μπορείς κάλλιστα να πάρεις ψωμί ολικής άλεσης, να αλείψεις φυστικοβούτυρο και να κόψεις και μερικά κομμάτια μπανάνας. Εξαιρετικό για πρωινό και υγεινό!

Επίσης, μπορείς να προμηθευτείς ρυζογκοφρέτες και να αλείψεις φυστικοβούτυρο και μέλι ή και να το καταναλώσεις με τον παραπάνω τρόπο.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *