fbpx

Γνωρίζετε τα οφέλη του πασατέμπου για την υγεία;

Οι σπόροι κολοκύθας έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο. Δύο κουταλιές της σούπας περιέχουν 74 mg μαγνησίου, περίπου το 1/4 της ημερήσιας συνιστώμενη ποσότητας.

Η ανεπάρκεια μαγνησίου, ιδιαίτερα διαδεδομένη σε ηλικιωμένους πληθυσμούς, συνδέεται με την αντίσταση στην ινσουλίνη, το μεταβολικό σύνδρομο, τη στεφανιαία νόσο και την οστεοπόρωση.

Οι σπόροι κολοκύθας είναι πλούσιοι σε ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες. Αυτός ο συνδυασμός έχει οφέλη τόσο για την καρδιά όσο και για το ήπαρ.  Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων καθώς επίσης και την αθηροσκληρωτική πλάκα, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη βελτίωση της ενδοθηλιακής λειτουργίας και στην ήπια μείωση της αρτηριακής πίεσης του αίματος.

Είναι  μια πλούσια πηγή τρυπτοφάνης, ενός αμινοξέως που έχει χρησιμοποιηθεί για τη θεραπεία της χρόνιας αϋπνίας.

Οι σπόροι της  κολοκύθας είναι ακόμα πλούσιοι σε ψευδάργυρο που είναι απαραίτητος για τη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και την πρόληψη των λοιμώξεων της μήτρας.

Περίπου δύο κουταλιές της σούπας σπόρων αποδίδουν 125 θερμίδες και περιέχουν 15 γραμμάρια υδατανθράκων (0 γραμμάρια ζάχαρη και 5 γραμμάρια φυτικών ινών ) και 5 γραμμάρια πρωτεΐνης καθώς και το 5% των ημερήσιων αναγκών σε σίδηρο.

 

Βάλτε λοιπόν τον πασατέμπο στη ζωή σας.

 

Διαβάστε περισσότερα άρθρα εδώ

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *