fbpx

Αυτές οι τροφές «προστατεύουν» την καρδιά μας

Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στη λειτουργία της καρδιάς μας. Οι περισσότεροι κάνουν το λάθος και επικεντρώνονται σε κάποια τρόφιμα όπως το σκόρδο αλλά ταυτόχρονα ακολουθούν κακή διατροφή και πλούσια σε κορεσμένα λίπη.
Υπάρχουν κάποιες τροφές οι οποίες προστατεύουν την καρδιά μας. Ποιες είναι αυτές;
Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών: Ενώ οι τροφές με χαμηλά λιπαρά συνιστώνται συχνά για την υγεία των οστών, μπορούν να βοηθήσουν και στην υπέρταση. Το γιαούρτι έχει διπλάσιο ασβέστιο και κάλιο σε σχέση με το γάλα. Προσπαθήστε να ελαχιστοποιήσετε τα λιπαρά, επιλέγοντας προϊόντα χαμηλών ή καθόλου λιπαρών.
Καφές: Ο καφές και το τσάι βοηθούν στην προστασία της καρδιάς. Με μια όμως ισορροπημένη κατανάλωση καφεΐνης, δηλαδή μέχρι 2-3 κούπες καφέ την ημέρα. Η υπερκατανάλωση φέρνει αντίθετα αποτελέσματα, καθώς βάζει σε κίνδυνο την υγεία των αγγείων και της καρδιάς.
Φρέσκα μυρωδικά: Το δεντρολίβανο, η ρίγανη και το θυμάρι περιέχουν αντιοξειδωτικά.
Μαύρα φασόλια: Περιέχουν θρεπτικές ουσίες, όπως φυλικό οξύ, αντιοξειδωτικά και μαγνήσιο, μαζί με ίνες που βοηθούν στον έλεγχο της χοληστερόλης και του σακχάρου.
Κεράσια: Τα κεράσια περιέχουν ανθοκυανίνες, που εκτιμάται ότι βοηθούν στην προστασία των αγγείων. Τα συγκεκριμένο φρούτο, σε οποιαδήποτε μορφή έχει αντιοξειδωτικά.
Πορτοκάλια: Περιέχουν πηκτίνη, μια ίνα που καταπολεμά τη χοληστερόλη, καθώς και κάλιο που βοηθά στον έλεγχο της πίεσης. Έρευνα έδειξε ότι τα πορτοκάλια μπορεί να οδηγήσουν τα αγγεία σε καλύτερη λειτουργία και να μειώσουν την αρτηριακή πίεση.
Καρότα: Μπορεί να βοηθήσουν στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου και να απομακρύνουν την πιθανότητα διαβήτη. Περιέχουν διαλυτές ίνες που βοηθούν στη διατήρηση των σωστών επιπέδων χοληστερόλης.
Αμύγδαλα: Περιέχουν φυτικές στερόλες, ίνες και καλά λιπαρά. Μια χούφτα την ημέρα μπορεί να συμβάλει στη μείωση της κακής χοληστερόλης.
Καρύδια: Μια μικρή χούφτα την ημέρα μπορεί να μειώσει τη χοληστερόλη και τη φλεγμονή στις αρτηρίες της καρδιάς. Περιέχουν ωμέγα 3 μονοακόρεστα λιπαρά και ίνες.
Γλυκοπατάτες: Περιέχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, ίνες και λυκοπένιο.
Μπορείτε να τις βάλετε από σήμερα κιόλας στη διατροφή σας!

Βρείτε τις αγαπημένες μου κρέμες πατώντας ΕΔΩ 

Και το βιβλίο μου «Όμορφη για πάντα» πατώντας EΔΩ

Κάντε like στη σελίδα μου στο Facebook Teta Beauty Salon

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *