Τι πρέπει να προσέχετε πάντα στις ετικέτες των καλλυντικών
Στην εποχή της πληροφορίας αλλά και της υπερκατανάλωσης, δίνουμε αρκετή σημασία στην εικόνα παρά στην ποιότητα. Αυτό συμβαίνει και με τα καλλυντικά. Οι ετικέτες κρύβουν πολύτιμες πληροφορίες, αρκεί να ξέρουμε πώς να τις αποκωδικοποιήσουμε.
Η σειρά κατά την οποία αναγράφονται τα συστατικά έχει τεράστια σημασία, καθώς ό,τι είναι πρώτο στη λίστα υπάρχει σε μεγαλύτερη ποσότητα. Δώστε βάση λοιπόν στα 5 πρώτα συστατικά, γιατί αυτά αποτελούν κατά βάση το προϊόν.
Τι να προσέξετε:
Dermatologically tested: Το προϊόν έχει δοκιμαστεί σε ανθρώπους υπό δερματολογική επίβλεψη, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι κατάλληλο για όλους.
Hypoallergenic: Υποτίθεται ότι έχει λιγότερες πιθανότητες να προκαλέσει αλλεργίες, αλλά δεν είναι απίθανο να συμβεί.
Natural ή Organic: Δεν σημαίνει απαραίτητα 100% φυσική σύνθεση.
Non-comedogenic: Θεωρείται ότι δεν φράζει τους πόρους ωστόσο θα πρέπει να συμβουλευτείτε γιατρό ιδίως αν έχετε ακμή.
PAO (Period After Opening): Είναι η εικόνα με το μικρό βαζάκι που έχει πάνω έναν αριθμό, όπως: 12M και δείχνει πόσους μήνες παραμένει ασφαλές το προϊόν μετά το άνοιγμα.
Cruelty-free ή vegan: Όταν επιλέγετε ένα προϊόν με αυτές τις ενδείξεις, είναι σημαντικό να ελέγχετε προσεκτικά τη σύνθεση, καθώς ο χαρακτηρισμός vegan ή cruelty-free δεν αποκλείει απαραίτητα την παρουσία αλλεργιογόνων ή άλλων συστατικών που ενδέχεται να μη σας ταιριάζουν.
Φυσικά, για να δράσει σωστά ένα προϊόν, μην ξεχνάτε να τηρείτε σωστά τις οδηγίες χρήσης αλλά και συντήρησης.
Άρθρο της Τέτας Καμπουρέλη στο περιοδικό ΟΚ!
Πρόσθεσε σχόλιο